IT all-in support plan

Je complete netwerkbeheer – inclusief arbeidskosten en standaardlicenties – organiseren voor een vast bedrag per medewerker per maand? Maak gebruik van ons All-in Support plan, remote of on site. Zo heb je direct duidelijkheid over je maandelijkse ICT-kosten en weet je zeker dat alles goed geregeld is.

Als je dat wilt, passen we het pakket volledig aan naar jouw wensen. Heb je specifieke branche-applicaties nodig? Of nieuwe hardware, server of een Cloud-omgeving als Microsoft 365? Dan verwerken we deze kosten in het vaste bedrag per maand. Daarnaast bieden we diverse diensten zoals een Cloud back-up, risk assessmentcybersecurityplan en een ISO 27001-traject. Ook kun je een vCIO of vCISO inhuren, die het ICT-beleid uitstippelt.

Meer weten?
Neem contact op:

All-in support plan
Remote
Onsite
Onze support plannen omvatten zowel de arbeid als de benodigde licenties.
Vanaf*
Vanaf*
Uitgesloten zijn hardware zelf, besturingssystemen en applicatiesoftware.
€ 49,-
€ 59,-
Indien gewenst kunnen ook deze in de maandelijkse prijs worden verwerkt.
Per gebruiker/ maand
Per gebruiker/ maand

● Uitgebreide storingsopvolging van applicaties, besturingssystemen en het netwerk
● microsoft 365 Office-applicaties ondersteuning
● Installatiehulp bij applicaties, updates of het verwijderen hiervan
● Standaard software-applicatie ondersteuning
● Support van apparatuur van derden
● Het voorbereiden van werkstations inclusief gebruikersbeheer


● 24x7 werkstation monitoring
● Operating System Patch Management
● Third Party Patch Management
● Geautomatiseerd remote onderhoud
● Secure Manual Remote Support
● Asset Rapportages
● Managed Anti Virus (inclusief licentie)
● Managed Anti Malware (inclusief licentie)
● Managed DNS protection (inclusief licentie)


● 24x7 server monitoring
● Operating System Patch Management
● Third Party Patch Management
● Geautomatiseerd remote onderhoud
● Secure Manual Remote Support
● Asset Rapportages
● Managed Anti Virus (inclusief licentie)
● Managed Anti Malware (inclusief licentie)


● 24x7 asset monitoring
● Operating System Patch Management
● Geautomatiseerd remote onderhoud
● Secure Manual Remote Support


● Email Antivirus (inclusief licentie)
● Spam Filtering (inclusief licentie)
● Mail Bagging (inclusief licentie)
● Email Encryption (inclusief licentie)
● Mail Archiver voor actieve gebruikers (inclusief licentie)


● Active Directory
● Exchange
● Azure Active Directory


● 2FA ondersteuning (inclusief licentie)
● Beheer en aanpassingen FireWall


● DNS beheer (inclusief DNS service)
● Domeinregistratie (inclusief Domein registratie)
● Webhosting (inclusief standaard hosting)


● Ondersteuning HCA Cloud back-up
● Ondersteuning back-up derden


● Uitgebreide documentering netwerkomgeving
● Maandelijkse rapportages naar wens in te regelen


● Ondersteuning bij hard- en softwareaanschaf
● Vast aanspreekpunt
● Jaarlijks strategie gesprek



● Onsite opvolging cases supportdesk
● Onsite beheer werkstations
● Onsite storingsopvolging werkstations
● Onsite serverbeheer
● Onsite storingsopvolging servers

  Overige ICT diensten:

        * Prijzen gelden voor omgevingen vanaf 100 werkplekken
        ** Een server wordt additioneel berekend als een gebruiker
        *** Tijdens kantooruren, neem contact met ons op voor de details. Plaatsing nieuwe hardware valt niet onder onsite ondersteuning en wordt berekend op offertebasis.

Interesse?

Interesse in ons all-in support plan? Wil je een indicatie van de kosten voor jouw bedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op. Graag nemen wij de mogelijkheden met je door of passen het plan naar wens aan.

Vul het formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug.