Beheer & Support
Binnen een gestroomlijnde organisatie draait alles om de werknemers en om ICT. De cruciale factor is de gebruikerservaring van werknemers met de ICT-systemen. Deze gebruikerservaring bestaat in de praktijk uit twee delen, de werking van de systemen zelf en de opvolging van problemen welke door de gebruikers wordt ervaren.
Voor beide kanten heeft HCA Automatisering een passende oplossing in de vorm van een ervaren helpdesk en een ICT support team. Onze klantvriendelijke medewerkers zorgen voor een snelle en gedegen opvolging van de optredende gebruikersproblemen en spelen deze indien nodig door naar de tweede lijn supportdesk.
Voor het beheer van de omgeving zelf hebben we de derde lijns specialisten. Dit valt onder onze Managed Services.
Voor beide kanten heeft HCA Automatisering een passende oplossing in de vorm van een ervaren helpdesk en een ICT support team. Onze klantvriendelijke medewerkers zorgen voor een snelle en gedegen opvolging van de optredende gebruikersproblemen en spelen deze indien nodig door naar de tweede lijn supportdesk.
Voor het beheer van de omgeving zelf hebben we de derde lijns specialisten. Dit valt onder onze Managed Services.
Meer ICT-diensten
Werkplekbeheer
Werkplekbeheer uitgevoerd vanuit de behoefte, voorschriften en regels welke in de organisatie aanwezig zijn of gelden. Een optimale ervaring voor de medewerkers. Lees verder...
Cloud & On-Premise
Duizelt het u ook als beslissingsmaker over de termen Cloud, Online, On-Premise, Private Cloud? U wilt geen zorgen maar wel een juiste keuze maken... Lees verder...
Maintenance Alert System
MAS24 Maintenance Alert Onderhoudssoftware: Het meest flexibele onderhoudspakket in de markt! voor de maritieme sector of gebouwbeheer, MAS24 is flexibel en compleet.Lees verder...