Tarieven


Je complete netwerkbeheer – inclusief arbeidskosten en standaardlicenties – organiseren voor een vast bedrag per medewerker per maand? Maak gebruik van ons All-in Support plan, remote of onsite. Zo heb je direct duidelijkheid over je maandelijkse ICT-kosten en weet je zeker dat alles goed geregeld is.

Als je dat wilt, passen we het pakket volledig aan naar jouw wensen. Heb je specifieke branche-applicaties nodig? Of nieuwe hardware, server of een Cloud-omgeving als Microsoft 365? Dan verwerken we deze kosten in het vaste bedrag per maand.

Daarnaast bieden we diverse diensten zoals een Cloud back-up, risk assessment, cybersecurityplan en een ISO 27001-traject. Ook kun je een vCIO of vCISO inhuren, die het ICT-beleid uitstippelt.

Interesse in ons All-in support plan? Neem vrijblijvend contact met ons op. Graag nemen wij de mogelijkheden met je door of passen het plan naar wens aan.

HCA Automatisering All-in support plan
Remote
Onsite
Onze support plannen omvatten zowel de arbeid als de benodigde licenties.
Vanaf*
Vanaf*
Uitgesloten zijn hardware zelf, besturingssystemen en applicatiesoftware.
€ 49,-
€ 59,-
Indien gewenst kunnen ook deze in de maandelijkse prijs worden verwerkt.
Per gebruiker/ maand
Per gebruiker/ maand

● Uitgebreide storingsopvolging van applicaties, besturingssystemen en het netwerk
● microsoft 365 Office-applicaties ondersteuning
● Installatiehulp bij applicaties, updates of het verwijderen hiervan
● Standaard software-applicatie ondersteuning
● Support van apparatuur van derden
● Het voorbereiden van werkstations inclusief gebruikersbeheer


● 24x7 werkstation monitoring
● Operating System Patch Management
● Third Party Patch Management
● Geautomatiseerd remote onderhoud
● Secure Manual Remote Support
● Asset Rapportages
● Managed Anti Virus (inclusief licentie)
● Managed Anti Malware (inclusief licentie)
● Managed DNS protection (inclusief licentie)


● 24x7 server monitoring
● Operating System Patch Management
● Third Party Patch Management
● Geautomatiseerd remote onderhoud
● Secure Manual Remote Support
● Asset Rapportages
● Managed Anti Virus (inclusief licentie)
● Managed Anti Malware (inclusief licentie)


● 24x7 asset monitoring
● Operating System Patch Management
● Geautomatiseerd remote onderhoud
● Secure Manual Remote Support


● Email Antivirus (inclusief licentie)
● Spam Filtering (inclusief licentie)
● Mail Bagging (inclusief licentie)
● Email Encryption (inclusief licentie)
● Mail Archiver voor actieve gebruikers (inclusief licentie)


● Active Directory
● Exchange
● Azure Active Directory


● 2FA ondersteuning (inclusief licentie)
● Beheer en aanpassingen FireWall


● DNS beheer (inclusief DNS service)
● Domeinregistratie (inclusief Domein registratie)
● Webhosting (inclusief standaard hosting)


● Ondersteuning HCA Cloud back-up
● Ondersteuning back-up derden


● Uitgebreide documentering netwerkomgeving
● Maandelijkse rapportages naar wens in te regelen


● Ondersteuning bij hard- en softwareaanschaf
● Vast aanspreekpunt
● Jaarlijks strategie gesprek



● Onsite opvolging cases supportdesk
● Onsite beheer werkstations
● Onsite storingsopvolging werkstations
● Onsite serverbeheer
● Onsite storingsopvolging servers

  Overige ICT diensten:

        * Prijzen gelden voor omgevingen vanaf 100 werkplekken
        ** Een server wordt additioneel berekend als een gebruiker
        *** Tijdens kantooruren, neem contact met ons op voor de details. Plaatsing nieuwe hardware valt niet onder onsite ondersteuning en wordt berekend op offertebasis.


Interesse in ons All-in support plan? Neem vrijblijvend contact met ons op. Graag nemen wij de mogelijkheden met je door of passen het plan naar wens aan.